EN un dia una mica rar avui; d'aquests hi ha alguns quants, pero ara que no tinc gaires llocs on explanar-me, el millor es fer autoterapia, ha, ha, ha!
1. Un estat nacional, be, qualsevol estat amb dos dits de front, hauria que desenvolupar la modernitzacio. Pero resulta, que aquesta es un entramat, una xarxa on el ciutada es perd amb burocracia. A pesar de les noves tecnologies, seguim iguals, amb un no se que d'inutilitats i de papersa que espanta i les coses que s'han de solucionar, s'ha d'anar en persona, perdre temps i mes boricracia i cues i vinga que es mossegem la cua! Hi ha caps d'administracio que no se quins slaris tenen o si els hi surt a compte tantes hores i tot per posar una signatura, que a l'hora de signar ja signen qualsevol cosa de tot el que tenen que signar! Hi ha un entremat de perdre el temps que espanta i una falta d'organitzacio que tambe i com a tot arreu, uns espavilats que pensen que ja treballen bastant i aixi anem! O sigui que ni gaire modernitzacio, ni organitzacio, ni quasi res del que diu la teoria administrativa!
2. Els de VEO i Intereconomia, segueixen amb la seva propaganda, com diria, be, jo no tinc paraules per parlar sobre aquest canals de televisio. Avui m'han tret de pollegera els de VEO, mira que voler fer un debat amb la pregunta si Catalunya expolia els ciutadans espanyols o Espanya! Jo ja m'he indignat i els he enviats missatges en catala dient que n oeren periodites i que els tenien que denunciar a ells per dir tantes bajanades i que volia la llibertat. Amb aquestes que m'ha vingut al cap un que va fer el servei militar amb mi. Fa 24 anys i encara el noi es fa el boig amb el catala i segueix parlant el castella o espanyol dit clarament. Jo sort que no el veure gaire perque si no un dia seria capaç d'enviar-lo a pastar fang perque aixo es d'un nacionalisme espanyol i un tocaterrons i faltade respecte cap a mi que no veieu. Aixo ho dic per tots aquells que no fan ni l'esforç, ni res de res per entendre on viuen! No se si esta clar, pero com que Catalunya es veu que es Espanya, apa a parlar castella, ep, vull dir espanyol i jo em vull morir! Si em vull morir de tant analfabetisme i faltade sensibilitat, etc.
3. Que voleu que us digui dels dits dels nostres suposats politics: El meu president diu que l'Estatut i que ni un pas enrera, pero que ni un pas endavant, que la sobirania es una aventura! L'aventura, seria donar-li un clatellot per batxiller, que al final ja m'emprenyat! En Mas, que ara vol una insumissio d'imposts, que votaria la sobirania si fos ell, que si la, la, la, que en Roca ja li va be aquest estatut, pero que prefereix el que ell va ajudar a fer, que va ser una baixada de pantalons -ai, que aixo no es pot dir-. Els d'ERC que ara volen fer consultes, que sera fer la costellada com si jugues la seleccio catalana, que si que ara som independents, pero mira, votaren si als pressupostos si ens donen l'areoport! Jo em venen unes ganes d'agafar u ncamio i anar-me al areoport i pendre'l en nom de Catalunya que no vegis! Aquesta gent te pebrots o que te! Aixo de jugar a la puta i la ramoneta i a la politica de l'espanya gran o a governar espanya a mi ja m'esta cansant! Els d'ICV, be, un senyor que va escriure a l'AVUI un article que deia que l'autodeteminacio podria ser moltes coses, com federalisme, confederacio, estatut, autonomia, regionalisme, etc.!? A veure, autodeterminacio es el dret a decidir? Que va es el dret a l'autodetrminacio o sobirania o plena llibertat! Recollons, que sense autodeterminacio no pot haver federalisme ocnfederacio, que si m'ho miro be, ni una cosa ni l'altre, plena sbirania i independencia, que jo amb espanya no m'ha s'ha perdut res. El federalisme tornaria el centralisme i amb la confederacio que ens toquessin la pera i, com que ja m'he l'han tocada prou, apa a fer punyetes! L'Estatut es regionalisme o autonomisme i qui no ho vegi es que es tonto! Continuen les diputacions -que recolllons ja les podrien fer despareixerque son diners perduts-. Que l'Estatut es com una Mancomunitat i que semblen altres comunitat autonomes amb estatut, aqui la cosa, es la llengua, i que ens expolien, pero mira som nosaltres els que volen imposar la llengua i expoliem els espanyols!? Jo la veritat, vaig a demanar que tornin les execucuons al camp de la bota i que facin el favor d'executar-me a mi, mira que ja tinc ganes, que aixi, com a minin 'shauran acabat tantes mentides, i caretes i descansare en pau i sere feliç! Ah, amb aixo radica lacosa, en se feliç i com que tot es mentida i com que no hi val la pena i que com no canviara, apa a viure, disfrutar i treure el maxim profit. Recollons, de tota forma que vull ser executat!
AMEN!