Publicitat  

• Anunci Global
    Respostes
    Visualització
    Darrera entrada
  • Anunci Global
    Respostes
    Visualització
    Darrera entrada
  • Anunci Global
    Respostes
    Visualització
    Darrera entrada

Benvingut senyor Chance!

Parla de tot allò relacionat amb la música, el cinema, la literatura, el teatre, etc. Aquest és el teu espai per compartir, aprendre i reflexionar.

Benvingut senyor Chance!

EntradaAutor: Francesc Bonastre Data: 08 feb. 2010, 20:42

Aquesta pel•lícula basada en part de la historia d’un imbècil i de com arribar a les altes esferes, es de l’any 1979 i esta basada en un llibre –el mes normal per una pel•lícula bona, encara que altres, com el perfum, també estan basades en un llibre i no em semblen bones i el llibre el podeu valorar com Alatriste o Soldats de Salamina, però aquesta pel•lícula em sembla be i el llibre millor!-.
El senyor Chance, podria ser un primer pas cap a Forrest Gump o en EUA tot es possible –be ara tinc entès que en la princesa i el gripau, la princesa es negra, serà pels temps que corren en EUA i perquè ja tocava!-. Però Chance podria tenir un origen en el Joan Ningú (Joan Nadie). A pesar de que aquest últim no es imbècil ni res de res, però si que es un pobre desgraciat o un desafortunat o un afectat per la crisi de 1929.
Em temo que en política hi ha molts Chance, que voldria dir oportunista, perquè d’imbècils, no crec, a pesar de que si tenen poc bagatge intel•lectual i honestedat. La mediocritat es la gran majoria i així va el país!
Per cert, un comentari que podria ser masclista o misogin, en les pel•lícules de Chance i Forrest, les sucumbeixen als dos imbècils de torn, la primera perquè creu que es natural i, la segona, pel que el troba una bona persona. Algú podria dir que les dones els hi agraden els imbècils o els homes que els hi donin guerra i que els normals surten en desavantatge, però també es podria dir dels homes!
Francesc Bonastre
Trucafort

Entrades: 527
Membre des de: 05 maig 2008, 19:13

Torna a: ART I CULTURA

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant